چرا باید در این کارگاه شرکت کنید:
دوره تولید محتوا در دو بخش مقدماتی و پیشرفته ارائه میشود.
در بخش پیشرفته که به صورت یک کارگاه مستقل در تاریخ 12 مرداد برگزار میشود، بیشتر درباره نوع محتوا صحبت میکنیم. محتوا مهمترین ابزار ما برای کمک به مخاطبان است تا فرآیند پیچیده انتخاب را تسهیل کند. ما با فرآیند تصمیمگیری مخاطب آشنا میشویم و میآموزیم در هر مرحله از این سفر باید چه محتوایی به او ارائه کنیم. در این مرحله شناخت مخاطب اهمیت بسیاری دارد ضمن اینکه در این بخش روی استراتژیهای موفق بازاریابی محتوایی صحبت خواهیم کرد.
جهت خرید بلیت شرکت در کارگاه به این لینک مراجعه فرمایید.