چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟
بازاریابی محتوا یا بازاریابی از طریق محتوا امروز یکی از اصلیترین راهکارهای بازاریابی برای کسبوکارهاست. زیرا مشتریان امروزی دیگر بازاریابی یا تبلیغات مستقیم را کمتر باور یا قبول میکنند. این درحالیست که مشتریان یا مخاطبان دائما در حال دریافت محتوای گوناگون و جذاب از طریق رسانههای مختلف هستند. بنابراین کسبوکارها همزمان با رشد مشتریان و رسانهها به سمت بازاریابی از طریق محتوا رفته اند تا بتوانند با محتوای مفید و ارزشمند مشتریان را درگیر و جذب کنند.
کارگاه بازاریابی محتوا سعی دارد تا مفاهیم اصلی و اساسی آن را شرح دهد و راهکارهای عملی برای تولید محتوا در رسانههای مختلف را به شرکتکنندگان آموزش دهد تا آنها پس از این کارگاه بتوانند از طریق محتوا مشتری یا مخاطب کسب کنند.