کارگاه بازاریابی محتوا

چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟

15.gifبازاریابی محتوا یا بازاریابی از طریق محتوا امروز یکی از اصلی‌ترین راهکارهای بازاریابی برای کسب‌وکارهاست. زیرا مشتریان امروزی دیگر بازاریابی یا تبلیغات مستقیم را کمتر باور یا قبول می‌کنند. این درحالیست که مشتریان یا مخاطبان دائما در حال دریافت محتوای گوناگون و جذاب از طریق رسانه‌های مختلف هستند. بنابراین کسب‌وکارها همزمان با رشد مشتریان و رسانه‌ها به سمت بازاریابی از طریق محتوا رفته اند تا بتوانند با محتوای مفید و ارزشمند مشتریان را درگیر و جذب کنند.
کارگاه بازاریابی محتوا سعی دارد تا مفاهیم اصلی و اساسی آن را شرح دهد و راهکارهای عملی برای تولید محتوا در رسانه‌های مختلف را به شرکت‌کنندگان آموزش دهد تا آنها پس از این کارگاه بتوانند از طریق محتوا مشتری یا مخاطب کسب کنند.

مدیر بازاریابی دیجیتال

- مقدمه‌ای بر بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا
- اکوسیستم بازاریابی محتوا
- مفاهیم محتوا رایتینگ و کپی‌رایتنگ
- استراتژی محتوا و استراتژی بازاریابی محتوا
- بازاریابی محتوا در رسانه‌های اجتماعی
- بازاریابی محتوا در موبایل
- بازاریابی محتوا در وبلاگ
- داستان‌سرایی و بازاریابی محتوا
- سئو و بازاریابی محتوا
- ابزارهای بازاریابی محتوا
- ترندهای بازاریابی محتوا

- کپی رایترها

- کارشناسان و مدیران بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، روابط عمومی و محتوا

- روزنامه نگاران

- دانشجویان بازاریابی، کارآفرینی، روابط عمومی، روزنامه نگاری و غیره

- استارتاپ ها

و اما برای مهندسان با رویکردهای فنی مناسب نیست.

جزییات کارگاه