کارگاه هک رشد

چرا باید در این کارگاه شرکت کنید:

15.gifهک رشد به نوعی تکنیک‌ بازاریابی بر مبنای نتیجه می‎‌باشد و برای توسعه بازار و فروش کسب‌وکارهای نوپا دربازه زمانی کوتاه است که با در نظرگرفتن آمار و ارقام و داده‌های حاصل از رفتار کاربر و تحلیل آنها و همچنین بررسی سنجه‌های کلیدی بازاریابی تعاملی در نهایت منجر به بهبود فروش و معرفی بهتر محصولات و خدمات به بازار بالقوه می‌گردد. هک رشد این امکان را در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌دهد تا حضورشان در بازار را برمبنای دیتا و اطلاعات قوی کسب شده از تراکنش‌های واقعی کاربر با سیستم رقم بزنند.

در اصل، هک رشد، تصمیم‌گیری برای استفاده از داده‌ها بجای سعی و خطا است.

این کارگاه به شما می‎‌آموزد تا با حداقل هزینه و با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی هدفمند و نتیجه‌گرا، با بررسی درست داده‌ها و آمارها و گزارش‌های تحلیلی، اقدام به انجام امور بازاریابی و برنامه‌ریزی توسعه برند و همچنین افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار کنید.

هکر رشد و تحلیلگر کسب وکارهای آنلاین

هک رشد چیست؟

هکر رشد کیست؟

چرابازاریاب های دیجیتال باید از هک رشد مطلع باشند؟

معرفی فریموورک AARRR

معرفی قیف بازاریابی

مبحث تبدیل - Conversion

بازاریابی کسب و کار در فضای آنلاین

بازاریابی کسب و کار آنلاین

اهمیت داده ها و آمارها در هک رشد

شبکه های اجتماعی و هک رشد

گوگل و هک رشد

بهینه سازی نرخ تبدیل

شاخص های کلیدی و متریک ها

تاکتیک های مشهور هک رشد و نمونه ها

ابزار PMF

مرحله ترکشن چیست ؟

مرحله ترنزیشن چیست ؟

مرحله رشد چیست؟

این کارگاه برای چه کسانی مناسب است؟
موسسین استارتاپ ها و علاقمندان به رشد کسب و کار آنلاین که بدنبال راهکارهای انفجاری برای رشد هستند.
بازاریابان سنتی و مشاورین بازاریابی که بدنبال اطلاع از آخرین روش های بازاریابی هستند.
بازاریابان دیجیتال و مشاورین کسب و کار که تمرکز بر ایجاد لید و فروش دارند.
افراد علاقمند به ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ

و اما برای چه افرادی مناسب نیست؟
افرادی که به دنبال فروش محصول بدون بازاریابی هستند.
افرادی که اعتقادی به آمار و ارقام و پایش آنها در کسب و کار ندارند.
افرادی که علاقه به ارتباط با مشتری ندارند.

جزییات کارگاه
  • شروع کارگاه
    فروردین ۳۰, ۱۳۹۷ ساعت ۹
  • پایان کارگاه
    فروردین ۳۰, ۱۳۹۷ ساعت ۱۳
  • وضعیت
    منقضی شده
  • محل
  • دسته بندی