چرا باید در این کارگاه شرکت کنید:
در این کارگاه قرار است تا با استفاده از مبانی نظری موجود در تحقیقات بازار از صفر تا صد یک پروژه تحقیقات بازار را آموزش دیده و پیاده سازی آن را تمرین کنیم.
در این کارگاه قرار است تا با استفاده از مبانی نظری موجود در تحقیقات بازار از صفر تا صد یک پروژه تحقیقات بازار را آموزش دیده و پیاده سازی آن را تمرین کنیم.
مشکل کسبوکارمون چیست؟ (تحقیقات بازار)
چه ویژگیهایی رو بسنجیم؟ (حل مساله و تصمیمگیری)
چگونه ویژگیها رو پیدا کنیم؟ (پژوهش کیفی)
ویژگیها رو درست پیدا کردیم؟ (پایایی و روایی)
چطور داده جمع کنیم؟ (پژوهش کمی)
از دادهها چطور استفاده کنیم؟ (تحلیل با SPSS)
چطور گزارش بدیم؟ (گزارش دهی با Canva)
- مدیران
- دانشجویان
- علاقمندان به تحقیقات بازار، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات