چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ کاهش هزینه، قابلیت اندازهگیری، نتایج در لحظه، هدف گذاری و جمعیت شناختی از مهمترین مزایای بازایابی دیجیتال نسبت به آفلاین است. اگر نگوییم گوگل آنالتیکیس تنها ابزار، بدون شک یکی از مهمترین ابزارهای رایگانی است که در اختیار ماست تا به کمک آن به اندازهگیری و اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی بپردازیم. سه دلیل برای...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ کارگاه هوش هیجانی با هدف آشناسازی افراد با توانایی هایشان در بهره گیری از هیجانات در راستای اهدافشان طراحی میشود. بر خلاف دیدگاه عموم که باور دارند باید هیجانات را کنترل کرد و مانع از بروز آنها شد، در این کارگاه می آموزیم که باید هیجانات را در...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: نقش پررنگ فعالیت های بازاریابی دیجیتال در موفقیت و شکست استارتاپ های ایرانی قابل چشم پوشی نیست و هر موفقیت و شکستی هم علت و معلولی برای خود دارد. در این کارگاه رمز موفقیت و اثربخشی فعالیت های بازاریابی دیجیتال را با شما درمیان خواهیم گذاشت.
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ بازاریابی محتوا یا بازاریابی از طریق محتوا امروز یکی از اصلیترین راهکارهای بازاریابی برای کسبوکارهاست. زیرا مشتریان امروزی دیگر بازاریابی یا تبلیغات مستقیم را کمتر باور یا قبول میکنند. این درحالیست که مشتریان یا مخاطبان دائما در حال دریافت محتوای گوناگون و جذاب از طریق رسانههای مختلف هستند....
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: هک رشد به نوعی تکنیک بازاریابی بر مبنای نتیجه میباشد و برای توسعه بازار و فروش کسبوکارهای نوپا دربازه زمانی کوتاه است که با در نظرگرفتن آمار و ارقام و دادههای حاصل از رفتار کاربر و تحلیل آنها و همچنین بررسی سنجههای کلیدی بازاریابی تعاملی در نهایت منجر...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: زبان بدن و ارتباط غیرکلامی یکی از بخشهای مهم در همه مذاکره ها محسوب میشوند.ما با حالات بدنی خود، محل قرار گرفتن دستها و پاهایمان، ژست ها، تماس چشمی، لبخند زدن، پلک زدن، گزیدن لبها، تماس دستها با صورت، نگاه کردن به سمت پایین یا بالا یا اطراف، تکان...