کارگاه کاربردی گوگل آنالیتیکس

چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟

15.gifکاهش هزینه، قابلیت اندازه‌گیری، نتایج در لحظه، هدف‌ گذاری و جمعیت شناختی از مهم‌ترین مزایای بازایابی دیجیتال نسبت به آفلاین است. اگر نگوییم گوگل آنالتیکیس تنها ابزار، بدون شک یکی از مهم‌ترین ابزارهای رایگانی است که در اختیار ماست تا به کمک آن به اندازه‌گیری و اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی بپردازیم.

سه دلیل برای اینکه استفاده از این ابزار گوگل برای شما الزامی است:

  1. بررسی کلی کانال‌های ورودی بازدیدکننده (ورودی ارگانیک، ورودی مستقیم، شبکه اجتماعی و …)
  2. هدف گذاری و بررسی رفتار کاربران در سایت
  3. نرخ مشارکت کاربران (نرخ پرش، تعداد صفحات دیده شده توسط کاربران، متوسط زمان حضور در وب سایت)
مدیر عامل چی بپوشم
اگه میخوای تنها بلیت بخری و جزو 5 نفر اولی باشی که ثبت نام می کنی بلیت "5 نفر اول" رو تهیه کن. اگه بلیت 5 نفر اول تموم شده خب مجبوری بلیت"10 نفر دوم" رو بخری و همینطور تا 10 نفر آخر.
چون برای ما رضایت کامل شما فراگیر عزیز الویت داره تمام وجه پرداختی تمام و کمال به شما پس داده خواهد شد.
در صورتی که دانشجو هستید یا استارتاپ دارید می تونید بورسیه مدرسه استارتاپ ایران بشید و از کارگاه استفاده کنید. بدین منظور با شماره 09376950101 تماس بگیرین تا راهنماییتون کنند.
خیر. در صورت تمایل به دریافت لازمه که علاوه بر بلیت خودتون بلیت "گواهی" رو هم به طور جداگانه تهیه کنین.
خیر بلیت گواهی حضور اختیاری هست و اگر تمایل به دریافت گواهی داشته باشین این بلیت رو هم تهیه میکنین.
گواهی حضور از آکادمی Tap Training-IQS UK اهدا میشه. که میتونین با مراجعه به سایت www.taptrainingacademy.com اطلاعات بیشتری کسب کنین
پس از ثبت نام امکان انصراف از کارگاه وجود ندارد.

ساخت حساب در گوگل آنالتیکس
نصب کد بر روی سایت
بررسی داشبورد، نمودارها و جداول
فیلتر کردن گزارش‌های اختصاصی
نگاهی به دموگرافی و علایق مخاطبان
دنبال کردن تعاملات مخاطبان از طریق گزارش‌های رفتاری
بررسی ترافیک سایت از طریق گزارش‌های جذب مشتری
مشاهده محتوای به اشتراک گذاشته‌شده و مخاطبان ورودی از طریق گزارش‌های اجتماعی
ارزیابی بازخوردهای سئو
ساخت اهداف (Goals) و بررسی آن‌ها

کارشناسان بازاریابی دیجیتال
تولیدکنندگان محتوا
مدیران کمپین‌های تبلیغاتی
کارشناسان شبکه‌های اجتماعی
برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط آنلاین و آفلاین
اعضای تیم های بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارها
مدیران سایت­ها
صاحبان کسب­‌وکارهای اینترنتی

جزییات کارگاه
  • شروع کارگاه
    اردیبهشت ۷, ۱۳۹۷ ساعت ۱۰
  • پایان کارگاه
    اردیبهشت ۷, ۱۳۹۷ ساعت ۱۴
  • وضعیت
    منقضی شده
  • دسته بندی