چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟
کاهش هزینه، قابلیت اندازهگیری، نتایج در لحظه، هدف گذاری و جمعیت شناختی از مهمترین مزایای بازایابی دیجیتال نسبت به آفلاین است. اگر نگوییم گوگل آنالتیکیس تنها ابزار، بدون شک یکی از مهمترین ابزارهای رایگانی است که در اختیار ماست تا به کمک آن به اندازهگیری و اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی بپردازیم.
سه دلیل برای اینکه استفاده از این ابزار گوگل برای شما الزامی است:
- بررسی کلی کانالهای ورودی بازدیدکننده (ورودی ارگانیک، ورودی مستقیم، شبکه اجتماعی و …)
- هدف گذاری و بررسی رفتار کاربران در سایت
- نرخ مشارکت کاربران (نرخ پرش، تعداد صفحات دیده شده توسط کاربران، متوسط زمان حضور در وب سایت)