چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: دوره تولید محتوا در دو بخش مقدماتی و پیشرفته ارائه میشود. در بخش پیشرفته که به صورت یک کارگاه مستقل در تاریخ 12 مرداد برگزار میشود، بیشتر درباره نوع محتوا صحبت میکنیم. محتوا مهمترین ابزار ما برای کمک به مخاطبان است تا فرآیند پیچیده انتخاب را تسهیل کند. ما با فرآیند تصمیمگیری مخاطب آشنا میشویم و میآموزیم...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: این دوره در دو بخش مقدماتی و پیشرفته ارائه میشود. در بخش مقدماتی روی روشهای کاربردی تمرکز داریم و با استفاده از روشهای تولید محتوای لازم برای وبسایت و معرفی محصول با اصول مهمی آشنا میشوید که شیوه تجاریسازی محتوا را تعیین میکنند. از دیگر قسمتهای مهم در دوره مقدماتی نحوه تولید محتوا برای اقلام بازاریابی است. این شکل محتوا...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: در این کارگاه قرار است تا با استفاده از مبانی نظری موجود در تحقیقات بازار از صفر تا صد یک پروژه تحقیقات بازار را آموزش دیده و پیاده سازی آن را تمرین کنیم.
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ یک سایت اینترنتی اگر بازدید نداشته باشد، هیچ ارزشی ندارد. اکثر مدیران سایت ها به خوبی میدانند که برای موفقیت باید بازدید سایت خود را افزایش دهند. سئو، کم هزینه ترین و پربازده ترین روش افزایش ورودی هدفمند سایت ها در اینترنت است و امروزه همه فعالان وب به...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ اگر می خواهید یاد بگیرید در یک آژانس تبلیغاتی چگونه یک کمپین از صفر طراحی و اجرا می شود توصیه میکنیم در این کارگاه شرکت کنید.
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ کاهش هزینه، قابلیت اندازهگیری، نتایج در لحظه، هدف گذاری و جمعیت شناختی از مهمترین مزایای بازایابی دیجیتال نسبت به آفلاین است. اگر نگوییم گوگل آنالتیکیس تنها ابزار، بدون شک یکی از مهمترین ابزارهای رایگانی است که در اختیار ماست تا به کمک آن به اندازهگیری و اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی بپردازیم. سه دلیل برای...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: نقش پررنگ فعالیت های بازاریابی دیجیتال در موفقیت و شکست استارتاپ های ایرانی قابل چشم پوشی نیست و هر موفقیت و شکستی هم علت و معلولی برای خود دارد. در این کارگاه رمز موفقیت و اثربخشی فعالیت های بازاریابی دیجیتال را با شما درمیان خواهیم گذاشت.
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ بازاریابی محتوا یا بازاریابی از طریق محتوا امروز یکی از اصلیترین راهکارهای بازاریابی برای کسبوکارهاست. زیرا مشتریان امروزی دیگر بازاریابی یا تبلیغات مستقیم را کمتر باور یا قبول میکنند. این درحالیست که مشتریان یا مخاطبان دائما در حال دریافت محتوای گوناگون و جذاب از طریق رسانههای مختلف هستند....