خیابان امیرآباد شمالی - بعد از اتوبان جلال آلاحمد - پردیس فنی دانشگاه تهران - ساختمان مکانیک جدید
لنگرگاههای مسیر شغلی هر یک از ما ترکیبی منحصر بفرد از موارد زیر است: · برآورد فرد از شایستگیهای خود؛ اینکه در چه حوزههایی صاحب استعداد و مهارت است. · نگرشها و ارزشهای محوری شخص؛ عقاید فرد در خصوص خوب و بد و معیار تفکیک این دو. · انگیزهها و محرکهای حرکت؛ امیال و نیازهای درونی فرد، چیزاهایی که...
خیابان امیرآباد شمالی - بعد از اتوبان جلال آلاحمد - پردیس فنی دانشگاه تهران - ساختمان مکانیک جدید
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ یکی از دغدغههای مهم کسبوکارهای استارتاپی، ثبت شرکت و برند و اخذ مجوزهای فعالیت است. همه بنیانگذاران استارتاپها سوالاتی مثل اینکه چگونه یک شرکت برای خود داشته باشند، مراحل ثبت شرکت به چه صورت است و چگونه میتوان مراحل قانونی ثبت برند و اخذ مجوز فعالیت را به شکلی ساده...
خیابان امیرآباد شمالی - بعد از اتوبان جلال آلاحمد - پردیس فنی دانشگاه تهران - ساختمان مکانیک جدید
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ اسکرام (Scrum) یک چارچوب چابک موفق و پیشرو برای اجرای پروژههای پیچیده و حتی پروژه های نوپا (Startups) است و از سوی سازمانهای مطرح جهانی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. اسکرام متفاوت از رویکرد سنتی مدیریت پروژه است و به جای تمرکز بر برنامهریزی، بر تسهیل نمودن و رهبری پروژه تمرکز...
خیابان امیرآباد شمالی - بعد از اتوبان جلال آلاحمد - پردیس فنی دانشگاه تهران - ساختمان مکانیک جدید
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ اگر میخواهید برای شرکت، سازمان و یا حتی برای خود یک اپ موبایل یا وبسایت طراحی کنید و یا بسازید باید با اصول درست و فرآیند کامل این کار آشنا باشید تا بتوانید نیازهای مشتریان و بازار را به درستی استخراج کرده و آنها را تبدیل به طراحی...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: دوره تولید محتوا در دو بخش مقدماتی و پیشرفته ارائه میشود. در بخش پیشرفته که به صورت یک کارگاه مستقل در تاریخ 12 مرداد برگزار میشود، بیشتر درباره نوع محتوا صحبت میکنیم. محتوا مهمترین ابزار ما برای کمک به مخاطبان است تا فرآیند پیچیده انتخاب را تسهیل کند. ما با فرآیند تصمیمگیری مخاطب آشنا میشویم و میآموزیم...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: این دوره در دو بخش مقدماتی و پیشرفته ارائه میشود. در بخش مقدماتی روی روشهای کاربردی تمرکز داریم و با استفاده از روشهای تولید محتوای لازم برای وبسایت و معرفی محصول با اصول مهمی آشنا میشوید که شیوه تجاریسازی محتوا را تعیین میکنند. از دیگر قسمتهای مهم در دوره مقدماتی نحوه تولید محتوا برای اقلام بازاریابی است. این شکل محتوا...
مهارت ها و تکنیک هایی که آموزش میبینید: فرایند مذاکره و اهمیت هر کدام از مراحل این فرایند قابلیتها، صفات و مهارت های یک مذاکره کننده خوب مدیریت احساسات و نقش آن در مذاکره مذاکره چیست و روش های مذاکره کدامند؟ مذاکره رقابتی و مذاکره برنده برنده نقش تن گفتار (زبان بدن) در مذاکره تاثیر...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید: در این کارگاه قرار است تا با استفاده از مبانی نظری موجود در تحقیقات بازار از صفر تا صد یک پروژه تحقیقات بازار را آموزش دیده و پیاده سازی آن را تمرین کنیم.
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ یک سایت اینترنتی اگر بازدید نداشته باشد، هیچ ارزشی ندارد. اکثر مدیران سایت ها به خوبی میدانند که برای موفقیت باید بازدید سایت خود را افزایش دهند. سئو، کم هزینه ترین و پربازده ترین روش افزایش ورودی هدفمند سایت ها در اینترنت است و امروزه همه فعالان وب به...
چرا باید در این کارگاه شرکت کنید؟ اگر می خواهید یاد بگیرید در یک آژانس تبلیغاتی چگونه یک کمپین از صفر طراحی و اجرا می شود توصیه میکنیم در این کارگاه شرکت کنید.